29/12/08

Porta


Naceu no ano 1988,vive en BARCELONA. Os 9 anos empezou a interezarse polo rap. Gustáballe o rap porque lle facía graza que dixeran plabrotas nas cancións. Empezou escribir as súas primeiras letras os 12 anos. Púsolle o apodo de O Portador pero pareceulle moi longo e os seus amigos o deixaron en Porta............ este rapaz que pódese dicir que a día de hoxe xa é un homiño espresou mediante o rap o seu pensamentos e sentimentos e tamén poderiamos dicir que se autobiografiou nas súas cancións. E nótase que as facía desde o corazón, así como fórmase o rap. O recomendo as persoas incomprendidas para que vexa que no son os únicos neste mundo.

Etiquetas: ,

7 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Feito por.......
Cristin
olvidoume poner o nome

29/12/08, 17:55  
Blogger 1ºieselvina dixo...

estaben pero cambia*dijeran* por dixeran



arlette

29/12/08, 18:46  
Blogger 1ºieselvina dixo...

A min non me gusta sobre todo a canción as nenas son unhas guarras, aunque a unha amiga miña lle encanta.
Isabel

29/12/08, 19:44  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Este comentario foi eliminado polo autor.

29/12/08, 21:02  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta ben feito pero Porta non me gusta


Ivan

29/12/08, 21:04  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Non me gusta o rap, está ben, pero ten bastantes faltas.
Rosalía

30/12/08, 12:36  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Está ben a min só me gusta unha canción del.
Un bico

Mónica :)

30/12/08, 22:34  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio