01/01/09

O meu can


Este é o meu can (Iker) o nome elexiuno o meu irmán porque é do Real Madrid e como o porteiro chámase Iker Casillas...

É moi bo pero moi xoguetón. É negro como vedes na foto, aunque nas patas e no fuciño ten un pouco de marrón, ten 6 anos e o que mais lle gusta é que o acaricies polo pescozo e por enrriba da cabeza.

Unha vez estaba xogando cunha pelota mais grande ca el e sen querer deulle coa cabeza e se foi para o outro patio (e que na miña casa hai un patio e ao lado dous mais) hehehe.


Un bico a todos e espero que vos guste o meu can.



Mónica

Etiquetas: , ,

2 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Pareceme moi xogueton. Xa vai maior.

Isabel

03/01/09, 14:20  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Está ben, Mónica. Só corrixe o do *ocico ( que en español tería que ser "hocico e cámbiao polo galego "fuciño. Eu cando quero poñerlle orde ao meu can, dígolle fuci! fuci!. Pepa

12/01/09, 19:37  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio