06/02/09

Fobias estrañas

Todos coñecemos as tipicas fobias a, por exemplo: as alturas, as arañas, a oscuridade...pero estas seguro que non as coñeces e eu despois de lelas non mas cria, pero son certas.

Ablutofobia: Medo a bañarse ou lavarse.

Hipopotomonstrosesquipedaliofobia: Medo a pronunciar as palabras longas.

Fobofobia: Medo a ter medo. medo ao medo.

Cropostasofobia: Medo o estreñimento.

Hexakosioihexekontahexafobia: Medo o número 666.

Apeirofobia: medo o infinito.

Caligynefobia: Medo as mulleres fermosas.

Crometofobia: Medo a tocar diñeiro.
Didaskaleinofobia: Medo a ir a escola.

Frenofobia: Medo a pensar.

Dikefobia: Medo a xusticia.

Eclesiofobia, ecclesiofobia: Medo a iglesia.

Eosofobia : Medo o amencer; a saída do sol.

Cromofobia: Medo as cores.

Ergofobia: Medo o traballo.

Escriptofobia: Medo a escribir en publico.
Eufobia: Medo as boas noticias.

Geliofobia: Medon a risa.
Hapofobia: Medo a tocar a alguen.

Heliofobia: Medo o sol.
Ombrofobia: Medo á choiva.
Omfalofobia: Medo o ombligo.

Panfobia, Pantofobia: Medo a todo.

Papafobia: Medo os Papas.

Penterafobia: Medo a sogra.

Selenofobia: Medo a lúa.

Singenesofobia: Medo os parentes.
Vestifobia: Medo a vestirse

Testafobia: Medo a facer test , probas ou exames.
Vía: fobias .

Feito por Isabel

Etiquetas: ,

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Bueno Isa simplemente para decirche que en canto vin a foto da serpe picoume o corpo .
miriam

06/02/09, 22:33  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Miña nai querida cantas fobias hay, eu creo que teño testa fobia.

Nito.

13/02/09, 15:33  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Xesus cantas fobias hai e eu sen darme conta eu creo que tamén teño testafobia hehe.
Un bico
Mónica

15/02/09, 19:38  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio