14/03/09

FELICIDADES !



Ben Alba, hoxe é o teu aniversário, xa son 13 añazos hehe. !
Che coñezo desde os 7 anos, xa son 5 anos ao teu lado, 5 anos de momentos innolvidables, con moitas risas, moitas discusións (que ao final acabouse solucionando), con lágrimas, con tardes xuntas no parque, con tardes na miña casa é eu na tua, con aquelas tardes nas rebaixas haha, con esas saídas no colexio que sempre íamos xuntas no autobús, con aqueles consexos que sempre me dabas é eu a tí tamén (espero que che sirveran :D ), con aquelas tardes na miña casa cando ías axudarme a estudar hehe ... enfín, foron moitos momentos que che prometo que nunca na miña vida vaiseme a olvidar.
Eu contoche todo porque sei que entí podo confiar, se que sempre guardarasme os segredos, e iso para min é moi importante !
Espero que neste día tan especial para tí, o pases moi ben.
Que sepas que na vida unha amiga como tí é moi dificil de conseguir, porque tí eres ÚNICA.
Adóroche Alba, podes confiar sempre en mín.
Aqui para o que tí queras guapa. !
SEMPRE XUNTAS, NON O DIXEMOS ? :)
Bueno Alba espero que che guste, non o fixen moi largo porque para tí non hay palabras.
QUÉROTE !
SEMPRE XUNTAS !!!

Etiquetas: ,

8 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Cumpreanos Feliz,
Cumpreanos Feliz,
Te desexamos Todos,
Cumpreanos Feliz hehe !

Quérote Alba !
Un bico moi grande !

:)

mishell

14/03/09, 09:54  
Blogger 1ºieselvina dixo...

feliz cumple quéroche
aínda non sei se vou ir o cumple

oxe vai ser un dia inolvidable
miriam

14/03/09, 09:57  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Felicidadeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Moitas felicidades, pásao moi ben neste día tan especial pra ti.
Rosalía

14/03/09, 09:58  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Feeeliiciidaadeees cari que o pases moi ben, vale?
aínda que eu tamén voi ir o teu cumpre hehe.
un bico

moni

14/03/09, 13:23  
Blogger 1ºieselvina dixo...

felicidades xa son 13 estou dacordo co que dixo mishell aínda que non nos conocemos dende fai 5 anos te coñezo dende hai 6 meses hehe.

Arlette

14/03/09, 13:25  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Felicidades vellaa que xa son 13 eeh e grazas por invitarme ao teu cumple.
bicos
Cristin

14/03/09, 13:26  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Parabéns no teu aniversario. Pasádeo ben. Pepa

14/03/09, 16:32  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu xa che chamei a primeira e che axudei e che lin isto.

Isabel

14/03/09, 17:01  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio