10/06/09

¡¡¡¡¡¡Feliz Cumpleanos Jonnhy Depp!!!!!!!!


Hoxe día 9 de xunio de 20009 Jonnhy Depp cumple 45 anos, non os aparenta verdade. A min me encanta, creo que non me perdin nin unha película. Cando era xoven tivo unha banda de rock, si como les. É o "consentido" do director Tim Burton, este tamen me encanta pero falarei del noutro momento. O seu signo e Xeminis, igual que eu. Gañou tres Oscars, oito Globos de Ouro, dous premios Bafta (non me preguntedes que é), catro premios do Sindicato de Actores, tres Teen Choice Adwars, un César e 15 de outros premios. Moi pouco como les, para 25 anos que leva no mundo do cine.


Feito por Isabel

Etiquetas: , ,

1 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Isa despois dos puntos van maiúsculas. Por certo... Felicidades pra el!!!!!!

Lucía.

10/06/09, 19:29  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio