03/12/08

MORGÚN


Como a min no colexio non me mandaron ler ningún libro de galego, e Pepa non quería que lle faláramos e non lle puden dicir nada , vou falar do libro que vou levar á clase. Non o lin pero recomendoumo o meu irmán porque me dixo que estaba moi ben. Chámase "Morgún" e é o que vedes aquí a vosa dereita.Ademáis este libro díxolle que o lera a nosa profesora que creou este blog PEPA . Parece ser que trata dun lobo e non é demasiado longo, vamos que estaría moi ben lelo nestas pequenas vacacións.
Se queredes saber máis deste libro premede aquí.
Feito por Rosalía

Etiquetas:

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Pois espero que che guste o libro.

Lucía

03/12/08, 16:15  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta ben, pero a liqazón xa conta todo o conto .

Isabel .

03/12/08, 19:45  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta moi ben,eu ainda non sei cal ler porque todos os libros que teño (en galego)xa os lin jeje


Alba

03/12/08, 20:42  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Está moi ben Rosalía.

Un bico


Mónica

03/12/08, 21:42  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Dan ganas de lelo



Iván

05/12/08, 20:45  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio