03/12/08

A toupiña que queria saber quen lle fixera aquilo na cabeza

A toupiña que queria saber quen lle fixera aquilo na cabeza

Ola vouvos falar dun libro que lin fai moito tempo pero que me gustou moito, chamase a toupiña que queria saber quen lle fixera aquilo na cabeza.Trata dunha toupa que cando se desperta caelle un chourizo na cabeza(asi di no libro)e vai preguntando a todos os animais se o fixeran eles e os animais cagaban as merdas para que a toupiña supera que eles non foron, asta que encontrou a duas mosca e preguntoulles:sabedes de que pode ser isto que teño na cabeza.As moscas dixeron que fora o can, e a toupa toda enfadada foi xunto ao can que estaba durmindo e cagou unha merdiña na sua cabeza.

E o escritor e:Werner Holzwarth/Wolf Erlbruch
Nota:Xa sei que o conto e moi infantil pero gustoume moito e otra cousa, profe perdoa por poñer algunhas palabras malsoantes.


Teño informacion de este libro grazas a biblioteca do Alborada e a miña memoria que fixome acordarme deste libro.
De:Valentin Figueira Souto.

Etiquetas:

7 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

No meu colexio o vira, está moi ben.

Isabel

03/12/08, 18:49  
Blogger 1ºieselvina dixo...

esa líranola no colexio un contacontos, está moiben o libro aínda que non o pareza.
Rosalía

03/12/08, 19:08  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Como mola o título do libro he,he!

parece estar moi divertido, se o tes...poderíasmo prestar?
gracias

un saudo


Alba

03/12/08, 20:38  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Nito , ¿como se che ocuriu poñer ese libro?
( aínda que de pequenos gustábanos moito )


Lucía

03/12/08, 20:41  
Blogger 1ºieselvina dixo...

he he he he he que recordos dese libro...
Un biquiño

Mónica

03/12/08, 21:38  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Nito , Nito , Nito...
A palabra "merda" a podes sustituir por "caca"

Gustoume moito



Iván

05/12/08, 20:41  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Non me podo crer que ainda tacordes deste libro , cando "non te recordas de facer os exercicios dun dia o outro.XD tranquilo home que é broma non te preocupes que fixechelo moi ben e iso é o que conta. TEÑO QUE ADMITILO E NON MO PODO CREER CO QUE ME GUSTAN A MÍN OS LIBROS PERO E QUE DE TODOS OS QUE LÍN ESTE É O MAIS GRACIOSO. Un bico MIRIAM

10/01/09, 10:37  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio