30/01/09

Día da paz

É un día no que nos olvidamos das guerras, da pobreza, da raza, do sexo, das armas, etc, e miramos cara o futuro. Ese día darlle abrazos e bicos aos vosos familiares e amigos. Eu espero que non se teña que celebrar un ano máis este día porque cando haía paz non fará falta celebralo xa que serán todos. Deixovos cunha canción de paz.



ATENCIÓN ! O VÍDEO PODE FERIR OS SENTIMENTOS !



Letra

Sólo le pido a Dios
que la guerra no me sea indiferente,
es un monstruo grande y pisa fuerte
toda la pobre inocencia de la gente.
Sólo le pido a Dios
que el dolor no me sea indiferente
que la resaca muerte no me encuentre
vacía y sola sin haber hecho lo suficiente.
Sólo le pido a Dios
que lo injusto no me sea indiferente
que no me abofetee la otra mejilla
después de que una garra me arañó esta suerte.
Sólo le pido a Dios
que lo injusto no me sea indiferente
si un traidor puede más que unos cuantos
que esos cuantos no lo olviden fácilmente.
Si un traidor puede más que unos cuantos
que esos cuantos no lo olviden fácilmente.
Sólo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente
desauciado está el que tiene que marcharse
a vivir una cultura diferente.
Sólo le pido a Dios
que la guerra no me sea indiferente,
es un monstruo grande y pisa fuerte
toda la pobre inocencia de la gente.
Es un monstruo grande y pisa fuerte
toda la pobre inocencia de la gente.

Etiquetas: , , ,

7 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi ben, Isabel. Márcoche o que tes que cambiar. Pepa.

13/01/09, 21:02  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Gustoume moito o traballo.
Bss.

Lucía.

14/01/09, 15:05  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Gustoume moito esta moi ben e a música pegalle moito .Impactáronme moito as imaxes ata o pundo de que me fixeron chorar , segue así bo traballo.

MIRIAM

14/01/09, 21:20  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta moi ben, o que nos dixo Miriam no vestuario de E.Fisica si que da grima, pobre rapaza.

un bico "DE PIJAS" e un bico "DE AMIGAS" (benadas nosas "je je"

Alba

15/01/09, 20:58  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Estou dacordo con Miriam a min tamén me fixo chorar e a canción o rematou todo aí si que empecei a chorar!
Un bico

Mónica

22/01/09, 21:18  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Isabel, non convén alterar a data das entradas, pois parece que nunca varía o blog. Se queres o día 30 podes volver a editala. Graciñas. Pepa.

24/01/09, 09:55  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi bonita.Aínda que non me fixera chorar coma outras compañeiras pareceume moi bonita.
Rosalía

30/01/09, 17:18  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio