27/01/09

TORMENTA


Hoxe vou falar da tormenta que estamos a vivir. Dito así parece o fin do mundo, pero en realidade non é pra tanto. Aínda me acaba de funcionar internet e estou aproveitando este pouco tempo para facer esta entrada. Bueno tormenta tormenta non é, máis ben é vento a 140 km pos hora. Bueno en resumidas contas, que en calquera momento podemos quedar outro día sen clase porque nestes casos nunca se sabe...
Se queredes saber máis sobre as tormentas premede aquí.
Rosalía

Etiquetas: ,

4 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi ben o teu post - entradiña- .
Relacionar a realidade coa túa vida e máis coa dos teus compañeiros está moi ben. Podes seguir con ese estilo- é moi agradable de ler. Pepa.

27/01/09, 23:22  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Tes razón, se volve pasar hai que quitar as clases.

Isabel

28/01/09, 15:14  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Ola a min non é que me gusten as tormentas e sobre todo se as estamos a vivir acordome dunha vez que en sexto estabamos na clase e había moita tormenta e nos caeu unha no colexio, apagousenos as luces...etc. Hehe ese día o pasamos moi ben.
Un bico


Mónica :)

13/02/09, 12:45  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Ola a min tampouco me gustan as tormentas pero si quedarme sen clase hehe e de pequeno me asustaban moito as tormentas.

Alberto

13/02/09, 12:47  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio