19/02/09

Miña experiencia

Hoxe vou falar da miña experiencia nesta clase. Nestes momentos estou lendo este libro tan chulo que vedes na imaxe, chamado, "Eu, coma sempre". Sí, a min tamén me parece un nome moi orixinal. Mañá non virá a profe e oxalá que nos portemos todos moi ben co profesor tan boñachón, coma ela di. Espero que pases un bo carnaval profe.

Se queredes ver un resume do meu libro tan chulo non vos vou dicir que premades aquí se non que esperedes a que o remate.

Rosalía

Etiquetas:

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Gustoume o final.

Isabel

19/02/09, 19:18  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Pois a verdade e que un final moi orixinal.Hehehe!
Miriam e si temonos que portar moi ben

19/02/09, 21:26  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Hehe moi ben pensado o final, cando o remates dime de que vai e así miro se me gusta.
Un bico

Mónica

20/02/09, 12:48  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio