08/03/09

AS COUSAS DO DIRECTO

Pois onte pasamolo moi ben .... ata cando empezamos a obra , pois as cousas do directo son así
que dicir mellor non contalo ....
Falo en nombre do grupo pa pedirlle perdón a Ricardo , que estabamos tan nerviosos que non puidemos soportalo e iso foi o resultado .
Pareceme moi xusto que se te quitasen as ganas de volver a facela .
Tamén darche as grazas por levarnos a o festival de Lugo .

ESPERAMOS NON VOLVER A FACELO E PEDIMOSCHE PERDÓN

Grupo de teatro PARROCHA

Etiquetas:

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Que pasou? Foi tanto desastre? Conta un pouco máis. Pepa.

08/03/09, 13:30  
Blogger 1ºieselvina dixo...

xa o contaremos na clase e eu tamen pido perdon o profesor.

Isabel

08/03/09, 15:53  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Prefiro non dicir nada publicamente xa cho contarei a soas
miriam

09/03/09, 21:51  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu tamén pido perdón a Ricardo, estou casi segura de que non o vamos volver a facer !


O grupo Parrocha podemos con todos os obstáculos !

un bico
Alba

13/03/09, 22:27  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu non sei que pasou pero contoume un pouco o me irmán... pero non vos preocupedes que a póxima vez os saldrá millor.. e eu tamén quero darlle as grazas a Ricardo mpor levarnos a Lugo porque o pasei moi ben.

20/03/09, 12:11  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio