14/04/09

AS MIÑAS VACACIÓNS


Nas miñas vacacións o pasei xenial porque... ¡ fun a neve ! Non me esperaba ir pero o pasei moi ben. A estación de esquí queda índo para Asturias e chámase Leitariegos. Gustoume moito porque era a primeira vez que iba a neve. Aprendín a esquiar pero o tempo non me acompañou xa que había moita ventisca e moita neboa. Despois fumos a unha casa rural que tamén quedaba en Asturias. Cando chegamos da neve comezou a nevar e foi moi bonito ver como todo se poñía branco. Miraba pola fiestra e só víase montañas cubertas de neve. Tamén pasaron algunhas anecdotas pero xa as contarei na clase. Quenes nunca foron a neve como eu fai uns días recomédovos ir. Non vos poño fotos da estación porque aínda non as teño todas pasadas ao computador pero podédes ver a súa páxina.


Feito por Lucía.

Etiquetas: , ,

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Vaiche mal a ligazón. Eu fai un amo ou máis que non vou e gustariame aprender có "skate" aínda que me teña que caer.

Isabel

14/04/09, 15:51  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Xa intentarei cambiar a ligazón. Por certo a foto saqueina eu non pensedes que é de Internet.

Lucía

14/04/09, 15:54  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Tes razón é moi bonito ver pola fiestra como se está poñendo en branco.
Eu o vin na casa da miña tia de Madrid e impresionoume.
Un bico

Mónica

22/05/09, 22:00  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio