14/04/09

Oporto


Esta imaxe que vedes aquí é Oporto, nos chamámoslle así pero os portugueses chámanlle "Porto".
Esta cidade está separada de Gaia polo famoso río Douro, un río que todos coñecemos xa que é un dos máis coñecidos da Península Ibérica, estas dúas cidades están unidas pola ponte que vedes na imaxe.
Esta cidade ten moitos turistas xa que é unha cidade moi vella e por iso ten moitos castelos e monumentos.
Falemos das cousas bonitas que podemos ver alí. A praza da liberdade, plaza e paseo do riveiro do Douro, tamén había un funicular no que podías ver toda a cidade dende unhas alturas consideradas.
Se queredes saber máis sobre esta cidade premede aquí.
Aquí remata a miña entrada, espero que vos gustara.
Rosalía

Etiquetas: , ,

4 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Oporto é moi bonito. Eu xa fun e gustoume moito.

Lucía

14/04/09, 15:43  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu estiven en portugal varias veces e o que máis me gustou foi Soria que ten moitos palacios.

Isabel

14/04/09, 15:47  
Blogger 1ºieselvina dixo...

a min gustariame moito viaxar a Oporto!!según o que dixeches paréceme moi bonito!!se algunha vez vou,intentarei pasar por todos esos lugares que propuxeches!!!
Lorena
ies de Melide

23/04/09, 10:17  
Blogger 1ºieselvina dixo...

É preciosa a imaxe , eu nunca fun a Portugal , pero gustaríame.
Un bico

Mónica

22/05/09, 21:58  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio