09/05/09

Día da Ciencia na Rúa

Hoxe fun a Casa do Home ,a Casa dos Peixes e o parque de Santa Margarida .

Na Casa do Home estiven facento todo tipo de actividades dende mirar as miñas pulsacións ata medindome.
Na Casa dos Peixes estiven mirando os peixes , que outra cousa se non?, e unha exposición de fotos .
Por último no Parque de Santa Margarida non fun o Planetario,senón,que estiven dando unha volta por fora que avía unhas carpas e vín a Alex e a Valentín , eles a mín pareceme que non , estabamos mirando a un rapaz que tiña unhas botellas e unha coctelera e alí estaba facendo parvadas.

Mais tarde as sete fixeron a solta dos globos , eran de cor morado os que me gustan a mín .
Nas carpas que había por fora da Casa das Ciencias que eran de varios colexios e institutos estaba a da corporación Grande Obra de Atocha alí encontreime a moitos amigos .

Espero que vos guste !!!! A verdade e que foi un día estupendo e fixo moita calor.

bicos Miriam

Etiquetas: ,

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Corrixe: ciencia na rúa
exposición
*avía... case me dá un síncope: había, porfa. Hai dous.

09/05/09, 23:56  
Blogger 1ºieselvina dixo...

É verdade que che persiguen , miriam. Pos eu non fun. Quería ir a casa do home ou das ciencias, (a dos peixes non que me ten aburrida) pero andaría todo iso...abarotao jejeje.
Bicos

Isabel

10/05/09, 13:34  
Blogger 1ºieselvina dixo...

É verdade que che persiguen , miriam. Pos eu non fun. Quería ir a casa do home ou das ciencias, (a dos peixes non que me ten aburrida) pero andaría todo iso...abarotao jejeje.
Bicos

Isabel

10/05/09, 13:34  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Carais, si que o pasaches ben.

Lucía

11/05/09, 15:30  
Blogger 1ºieselvina dixo...

CORRIXE ALGUNHAS COUSIÑAS, POLO DEMÁIS BEN.
MÓNICA

22/05/09, 23:30  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio