20/05/09

Queremos que volvas


Hola Pepa:
Votamosche moito de menos, queremos que volvas xa !

En galego xa non facemos as cousas que facíamos contigo.
Esperamos que volvas moi pronto e que te recuperes rápido.
Mishell e eu estamos moi preocupadas, porque un día derrepente chega o profesor de guardia e dí:
-Pepa está de baixa.
e todos:
-Que ??!!
Días máis tarde apareceu Xulia.

E aínda non sabemos porque non estás.

Bueno, pois iso, oxalá que te recuperes pronto e que volvas rápido.

Queremosche moito.
Coidate.



Alba e Mishell

Etiquetas: , ,

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

graciñas... non teño nada demasiado grave... estou agardando para unhas revisións médicas ... o que ocorre é que non teño forza para defenderme polo insti... necesito estar descansada... non vos preocupedes e querede tamén a Xulia.... e aprendede con ela... estamos a final de curso e hai temas que hai que tratar... como por exemplo os pronomes e as clases de palabras que nos faltan.... se vos portades todos ben ... xulia estará relaxada e así todo irá en harmonía...
bkñs e graciñas de novo

20/05/09, 17:59  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Boing . boing sodes pelotas. Pepe queremos que volvas.No concurso do insti din unha foto do porto.

Isable

21/05/09, 19:26  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Isa a profe vaise a enfadar cando vexa que lle chamaches Pepe.

Lucía

22/05/09, 14:54  
Blogger 1ºieselvina dixo...

hehe ten razón Luci. Estou dacorDo con elas Pepa.
bicos
Mónica

22/05/09, 23:51  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Isa, non somos pelotas, pero eque votámola de menos, e estou segura que vós tamén.
Bikiños a todos !

Alba e Mishell

25/05/09, 15:39  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio