16/06/09

Bear Grylls


O seu nome real é Edward Michael Grylls. Era soldado das forzas armadas pero agora e o protagonista da serie "O último supervivente", tamen e un escritor britanico.
Naceu o sete de xunio de 1974 en Benbridge, Reino Unido.Esta casado e ten tres fillos.
Sabía escalar, navegar e pescar dende que era un cativo.
A serie trata de que lle mandan ir a sitios remotos como:Alaska, Siberia, á selva do Amazonas, oSahara... .Neles ten que encontrar civilización.
Nas súas misións, cando se queda sen auga e sen comida, bebe o seu pis e come:serpes, insectos,pescado crudo... .
Feito por:Alberto
Posdata:é o meu ídolo
Pinchar na foto se queredes saber máis

2 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

O da comida... eu non o comería.

Lucía

16/06/09, 19:20  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Tamen utilizou pel de animal para o frio.A min me encanta, diría que tamen é o meu idolo. O meu pai cando sale digolle: "non cambies que se non despois non sei como sobrevivir".Vou ler os seus libros.

Isabel

17/06/09, 18:45  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio