03/06/09

Segóbriga!!!



Queridos troianos e queridas troianas como todos sabedes este Sábado día 6 de Xuño , imos ir as Ruinas Romanas de Segóbriga . A verdade e que éu estou moi impaciente por ir pero o mesmo tempo moi nerviosa . Espero que nos sáia moi ben e que gañemos o primeiro premio, que é por iso o que vamos . A temperatura que marcan os termometros estes días é de arredor os 27º e éu miréi nun programiña que teño e pon que habera 30º , espero que non nos pase nada raro e que o profe non nos teña que regañar . Como xa dixen hoxe na clase vai ser un día inolvidable xa que para ser para moitos de nós , o primeiro ano de teatro nacional estamos facendoó bastante ben aínda que as veces temos algúns erros . Tamén lle quero dar as grazas o meu profe de teatro , xa que estáse a preocupar moito porque nos sáia ben , pero tranqilo profe que polo menos éu espero facelo o mellor posible ( non é por facer a pelota pero é a verdade ) . Bueno pois o dito que estou a espera para que chegue o momento de oír:

" Dende a Coruña para todos vos , Las Troyanas "

e a continuación:

" 1º premio para ... Las Troyanas , 2º para .... , 3º para ... , 4º para ..., e por último 5º para ..."

De todas formas aínda que non gañemos o 1º premio felicitar os demais grupos que según dixo o profe , 3 dos 4 contrincantes que temos son ex-alumnos do noso profe .

PEPA ESPERO QUE TE POÑAS BEN AXIÑA !!!!!

Bicos , Miriam

Etiquetas:

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Miriam que mal pensada eres 2que non nos pase nada raro". Te comiches letras.
Pepa espero que regreses xa que te teño un regalo, nada especial, mo deu meu pai e eu pensei en ti (non son pelota , vale).

Isabel

03/06/09, 21:03  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu tamén queria ir....hahah
esperoque vos saia ben e que gañedes o primer premio.
bikos

Mónica

04/06/09, 18:58  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esperemos que os saia ben.

Lucía

04/06/09, 19:02  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Isa a verdade é que penso que a mal pensada es tí....
éu o digo por que ninguén se desmaie.

Un bico , Miriam

04/06/09, 19:08  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Boa sorte! ou como din no teatro... moita merda! Xa estarei ao tanto de como vos vai o tema...
unha aperta
pepa
e graciñas por te lembrar de min

06/06/09, 12:18  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio