03/12/08

Non te aburras

Ficha do libro :

Nome : A lagoa das nenas mudas .

Autor/a : Fina Casalderrey .

Ilustración : Patricia Castelao .

Xénero : Infantil - Xuvenil .

Páxinas : 128 .

Elexín este libro por que, como non , gustoume e quero que o leas . Vai sobre unha nena africana que ven a España onde , para ela , é un mundo descoñecido. Que lle pasara ?, podera acoplarse o mundo que a rodea ? , fara amigos ? , estas e outras preguntas terás que adivinalo lendó . No libro non só fala disto se non que tamén aparecen cartas que fai a un amigo en África dicindo o que pensa . Os seus debuxos chaman a atención do lector . Un dos lugares onde o podes atopar é na biblioteca Miguel Gónzalez Garcés. Non te olvides. Ler é divertido !


Feito por Isabel .

Etiquetas:

6 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu creo que si facera amigos malo sera
non?

Valentin

03/12/08, 19:38  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Valentin o puse asi porque a nena non sabe falar o idioma que ti e eu compartimos, o castelán .

03/12/08, 19:42  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Hola!!

Pois eu non cheguei a ler ese libro, pero xa vexo que esta moi ben he he!!
Eu só lin Duas Lagrimas Por Maquina e Palabras de Caramelo. Vou facer o traballo sobre un deses he he, pero hoxe non podo =( porque non teño aqui o libro , jO!

un saudo





Alba

03/12/08, 20:07  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Está moi ben o traballo...Xa teño ganas de lelo hehe.
Un bico

Mónica

03/12/08, 21:33  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta moi ben o traballo.


Lucía

04/12/08, 15:00  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta ben o libro.


Iván

12/12/08, 22:44  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio