16/12/08

OS GUPIS



Hoxe vou falar dos gupis, que aínda que non o parezan son do mellorciño. Normalmente soen ser de cores moi vivas coma o laranxa, verde, azul... ¡Ata teño algúns na pecera que son de lunares! Soen medir uns tres ou catro centímetros. Eso sí, as femias non son de cores, son gordas e feas. Ademáis vouvos a dicir unha cousa que non a ides crer ¡NON POÑEN OVOS! ¡PAREN COMA AS PERSOAS! ¿A que non o credes? Pois eu tampouco o cría ata que o vin cos meus propios ollos. Eu na miña pecera teño como uns cincuenta e todos os días sobre a hora de comer, póñenseme todos pola superficie da pecera para que lles dé a comida. Despois dirán que os peixes non teñen memoria.

Etiquetas: , , ,

6 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Non puiden poñer ningunha ligazón xa que non as hai en galego.
Rosalía

16/12/08, 20:25  
Blogger 1ºieselvina dixo...

que chulo por certo... ¿de que lugar proveñen os gupis?

16/12/08, 20:41  
Blogger 1ºieselvina dixo...

alex

16/12/08, 20:41  
Blogger 1ºieselvina dixo...

veñen de Asia, son de auga doce
vou poñelo agora.
Rosalía

17/12/08, 15:23  
Blogger 1ºieselvina dixo...

sON CHULOS.ME PARECE AÍNDA INCRIBE QUE PAREN COMO AS PERSOAS.

ISABEL

17/12/08, 17:26  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Está moi ben o traballo Rosalía, pero enserio que paren como as persoas?

Un bico

Mónica

17/12/08, 22:09  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio