22/01/09

Amar

Hei, espera un momento e escoitame ben.
Vas en busca da paz, e que tal se en min podas achar ese pouco de amor.
Que inunde a tua alma e cautive o teu mundo.
E convirta en segundos a túa dor, en canción
Ven, eu sei que non é fácil volver a confiar.
Que non deixa un bo sabor todo ese engaño.
E non vou a facerte dano.
Aínda non é tarde debes darte unha oportunidade.
E quero ser eu quen sorprenda o teu sono.
Trouxendo o meu canto coa madrugada.
É moito pedir se quero ser o teu dono.
E ser a razon de todas as túas miradas.
Os meus ollos podrian decircho por min.
Eu quero adornar o teu camiño con rosas.
Que onde ti vaias perfumen os teus pasos.
Queroche mostrar que a vida é fermosa.
Que podo partir a túa tristeza en anacos.
Podería morrer por terte nos meus brazos.
Hei, eu no quero ser un mais do montón.
Non é que vaia a millon hai siglos que espero o teu amor.
xa non puiden aguantar, dende que te vin querote en silencio.
E rompese o meu peito, de verdade deixate amar.

Hey, quero ser ánxel que coide de ti.
Eu só quero ser luz, para a túa alma.
Túa sonrisa na maña.

Estou seguro que tamén poderás amarme asi.
E quero ser eu quen sorprenda o teu sono.
Trouendo o meu canto coa madrugada.
É moito pedir se quero ser o teu dono.
E ser a razon de todas as túas miradas.
Poderiame vestir de cor cada día no que non haxa sol.
Podería facerte feliz a túa vida só con cantarche a miña cancion
Eu quero adornar o teu camiño con rosas.
Que onde ti vaias perfumen os teus pasos.
Queroche mostrar que a vida é fermosa.
Que podo partir a túa tristeza en anacos.
Meus ollos poderian dicilo por min.



POEMA QUE ME INVENTEI


Amar é un verbo, eu amo, ti amas
el ama, pero o que en realidade
tomamos por amar
é unha experiencia que nunca podes
olvidar.



Puxen isto xa que o dia 31 de
xaneiro é o dia da paz pra que
deades amor é felicidade e non tanta guerra.


Un bico
Mónica


Etiquetas: , , ,

9 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Mónica pero como pos ey con y grega que en galego non esiste . Bueno voucho perdoar . Aínda así fiseches un vo traballo . SEGUE ASÍ BICOS

MIRIAM

23/01/09, 09:32  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi ben, Mónica. Repasa a ortografía. Esqueceches que existen os acentos? Por exemplo: túa, só, tamén. Cómpre coidar a nosa ortografía pois pensa que este texto pode lelo calquera persoa do mundo. É urxente que repases o verbo "poder. O poema moi bonito. Pepa.

23/01/09, 10:52  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Xa me decatei, confundinme en "existe" e en "bo"
Miriam

23/01/09, 13:23  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Profe sintoo por todas as faltas que tiven.
Un bico

Mónica

23/01/09, 13:45  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Fixeches un esforzo pasandó ao galego. Quedaría mellor que o poñeras o DÍA DE SAN VALENTIN. Tes que darme o nome da canción, gustoume moito.

23/01/09, 14:41  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Xa sei de quen é non me dira conta, sintó

23/01/09, 14:44  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Que bonito !!

Que bonito é o amor cando eres correspondido...(porque sempre nos temos que enamorar da persoa que non é? =S)

Esta moi ben

un bico

Alba

23/01/09, 17:06  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Quen puxo o de "Fixeches un esforzo..." a canción é de "Intocable-dejate amar"
Un bico


Mónica :)

24/01/09, 16:49  
Blogger 1ºieselvina dixo...

O de "Fixeches un..." fun eu

Isabel

25/01/09, 12:06  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio