21/01/09

Obama


Hoxe vou falar de Obama, un presidente que me parece bastante normal (comparado co anterios). Tamén é o primeiro presidente negro dos Estados Unidos (EEUU). Como vedes na fotografía é un home bastante sonrriente, ou iso parece. Ten dúas fillas e para min que son cuspidiñas a el. home, eu vouvos dar a miña sincera opiniós, mellor ca Bush é, tampouco fai falla moito para selo, pero entre nos, ¿non vos parece que o anterior presidente estaba un pouco tolo? Bueno xa o falaremos na clase.
Se queredes saber unha noticia sobre Obama premede aquí.
Rosalía


Cores from Renan de Araujo on Vimeo.

Etiquetas: , ,

2 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi ben Rosalía por estar ao tanto da actualidade. Que significa "normal"? NOn o entendo moi ben. Por que non metes algunha ligazón para ampliar- pode ser a un xornal de hoxe que fale da investidura de onte. O das rapaciñas, eu creo que tamén son cuspidiñas á nai. Xa falamos na aula. Repasa que hai que corrixir, por exemplo : sorrinte. Le algunha noticia dos xornais de hoxe para ampliar a túa entradiña. Pepa.

21/01/09, 19:19  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Tes toda a razón co de Bush, eu tamen penso que esta tolo, menos mal que foise.

ISABEL

21/01/09, 20:01  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio