21/01/09

CALACÚS CON CHOCOLATE

O que primeiro vou dicir deste libro , é que me esta gustando , aínda que explica unhas cousas que para a miña idea sobran . E xa vou polo capítulo cinco , que xa sei que non é moito aínda que ten a letra bastante pequena e un vocabulario un pouco difícil pero o entendo por agora .


O libro fala dunha nena que ten celos das súas amigas , por que teñen a regra cousa que ela non ten , e pregúntase cousas un pouco estrañas . Ten un amigo chamado Pablo aínda que despois dase conta que non se chama así , e que ten un irmán nunha cadeira de rodas . Dase conta de que eses nenos viven igual que ela , vaiamos a dicir , moi mal.


Eu aconsello que o leades xa que esta moi ben e é moi interesante e moi entretido.
Feito por Miriam

Etiquetas: ,

4 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Pensa que o blog é algo aberto que pode ler todo o mundo, polo que tes que escribir para todo o mundo- polo tanto: menos referencias directas (aínda que discretamente se poden introducir).
Corrixe o que está sinalado e vai asimilando para non volver cometer os mesmos erros ortográficos.
Xa comentei no post de Isabel que non convén utilizar a fórmula "O libro vai de".... busca outro xeito. Graciñas por darme ánimos. Pepa

22/01/09, 09:12  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Gustariame lelo e saber que ten que ver o título co libro.

Isabel

22/01/09, 17:22  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Este libro é o que dis que algo de "....." hai o que lle dixeches a profe??
Un bico

Mónica ;)

22/01/09, 20:31  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Bueno aqui sigo co libro e cada vez vai a mais . Bueno ao parecer a xente xa o empeza a pedir ¿non si? eu estou encantada de deixarvolo , pero agora ten que pensar a profe se volo vai deixar ou non , porque despois disto .... non sei eu .
bicos
Miriam

23/01/09, 09:42  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio