12/01/09

PODER CANINO!


Esta é a miña cadela Diablina chegou a miña casa fai cousa de 8 anos mais ou menos, o día do cumpleanos da miña irmá , veu desde Madrid e.... ¿Sabedes que é o que fixo cando chegou a casa ?..... AS SUAS NECESIDADES, e aparte deso na alfonbra, a miña nai deulle un ataque, ainda por riba que non e que lle gusten moito os cadelos pero agora xa lle colleu cariño non me estraña e tan boiña.
O mais curioso é o seu nome, xa que veredes unha cousa ela e Diablina , como xa volo dixen , pero..... e que a sua familia tamén ten un nome moi peculiar: a súa nai é DIABLA ,o seu paí DIABLO , e como non a súa irmá DIABLILLA
Espero que vos gustase e que difrutedes ¡PODER canino!
miriam

Etiquetas: ,

1 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Que linda hehe é preciosa!

Un bico


Mónica ;)

22/01/09, 15:27  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio