24/02/09

entroido

Hoxe na "Calle de la Torre" haberá moitas couxas concurso de cantar , corcurso de disfraces , comparsas , etc.

Ademais o mellor e que haberá moita xente .
Eu vou case todo os anos e vou o escenario aparte diso que dan agasallos ata agora a mín deronme :
-Un estoxo
-Diñeiro
-Unha boneca (cando era pequena)
-Un neceser

Pero tamén pode ser que teñades tanta sorte coma unha amiga miña que lle deron :
-Un xogo de maletas
-Unha nintendo DS
-E moitas mais cousas pero xa non me recordo

Espero que volo pasedes o mellor posible e que estas pequenas vacacións as disfrutedes .

miriam

Etiquetas: , ,

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Cantas cousas!!!!!!!
Que ven, eu non podo ir pero se cadra outras persoas teñen sorte e regálanlle calquera de esas cousas.
Rosalía

24/02/09, 12:26  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Ah por certo, corrixe algunhas faltas como a do título.
Rosalía

24/02/09, 12:27  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu iria pero maña teño festa e vou descansar e ademáis aunque sea moi atrevida non me atrevo a cantar diante de moita xente me da corte.

Isabel

24/02/09, 13:11  
Blogger 1ºieselvina dixo...

por certo feliz carnaval e non falades da feste de grease quero saber algo?

Isabel

24/02/09, 13:15  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Que sorte tivo a tua amiga, non?
Un bico

mónica

28/02/09, 15:12  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio