08/02/09

CARNAVAL

DE QUE ME DISFRAZO EN CARNAVAL?

Moi boa pregunta parece un pouco dificil pero non o é ,
sabedes a cantidade de disfraces que podedes encontrar?
MEIGAS , POLICIAS, VELLAS , ANIMADORES, BOMBEIROS , REIS E RAIÑAS...... E moitisimas cousas que non vos podo dicir que se non , non acabo
Pero vai dirixido aos que queiran pasalo ben e non os aburridos...
e intentemos currar un pouco mais os disfraces e se podemos a canbiar os buzos por calquera outra cousa.

AHHH! E unha pequena cousa se premedes no título poderedes ver a jennifer ex-alumna do ies elviña é ganadora do certame de meigas 2009 , unha gran amiga para min que tivo moita sorte xa que gañou. Moitos bicos e noraboa .

Etiquetas: , ,

2 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu teño unha amiga que foi meiga.Eu para carnaval xa sei de que me vou disfrazar.

Isabel

08/02/09, 12:48  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi boa pregunta Miri eu non o sei hehe nin sequera sei se me vou disfrazar.
Un bico

Mónica

15/02/09, 19:43  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio