11/02/09

O Entroido


Hoxe vou falar do carnaval. Xa casi todos fixeron entrada sobre isto, agora falto eu. A mi este día paréceme o típico de pasar cos amigos ou ca familia. A min encántame, de feito xa fun disfrazada de: pirata, sevillana,rapera, pobre, mimo, animadora, china, enfermera, vaqueira, india, hawayana, san fermíns (por este levei un premio)... Creo que me falta algún. Este ano non o teño moi claro, ten que ser orixinal, moi orixinal. Non quero os típico de todolos anos. Nos comentarios podíadesme axudar un pouco porfa, ¿podédesme poñer algunhas ideas?
De todas formas grazas.
Rosalía

Etiquetas: , ,

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

é difícil decirche que disfraz. Poderías ir dama antiga.

Isabel

11/02/09, 19:51  
Blogger 1ºieselvina dixo...

De dama antiga? Eu fun un ano, pero fai tempo.

Non sei...queres un disfraz orixinal, non si?

Pois deixame pensar...que tal de momia?

Xa sei que non é orixinal pero só se me ocurre iso.


Bicos


Lucía

11/02/09, 21:38  
Blogger 1ºieselvina dixo...

A min de pequena en "Montiron" unha especie de aldea que teño en Lugo, cando tiña 4 anos fun disfrazada de gata e deronme un premio. Que tempos aqueles que linda era pero xa se me perdeu o encanto.
Un bico

Mónica

15/02/09, 19:57  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio