21/03/09

Canzón de cuna para Rosalía Castro, morta


¡Érguete, miña amiga,
que xa cantan os galos do día!
¡Érguete, miña amada,
porque o vento muxe, coma unha vaca!
Os arados van e vén
dende Santiago a Belén.
Dende Belén a Santiago
un anxo ven en un barco.
Un barco de prata fina
que trai a door de Galicia.
Galicia deitada e queda
transida de tristes herbas.
Herbas que cobren teu leito
e a negra fonte dos teus cabelos.
Cabelos que van ao mar
onde as nubes teñen seu nidio pombal.

¡Érguete, miña amiga,
que xa cantan os galos do día!
¡Érguete, miña amada,
porque o vento muxe, coma unha vaca!

Bonito poema dedicado a nosa gran poetisa Rosalía de Castro que xa non está con nos, sin duda neste día do poema hai que recordala.

Feito por Isabel

Etiquetas: ,

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

é uha poesía moi bonita


arlette

21/03/09, 12:03  
Blogger 1ºieselvina dixo...

é moi bonita
a poesía do día do paí inventéina eu
miriam

21/03/09, 14:06  
Blogger 1ºieselvina dixo...

É preciosa e tes moita razón neste día hai que recordala.
Mónica

21/03/09, 20:33  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio