20/03/09

FELIZ DÍA ... PAPÁ ( 19 DE MARZO )



Como pasan os anos
dis cando me ves pasar
bótasme moitas flores
e a min me gusta a rabear
-Es a miña pequena
e eu dígoche que non son tal

-Orgullosa estou de ti
e da túa complicidade
canto me fas rir
cando queres alegrarme
aínda que quero ser maior
non quero que ti o sexas
si que teñas os anos
pero que non sexamos extranos
prométoche que cos teus anos
eu fareiche feliz
e rirás comigo
e así poderás dicir:

-Acordaste cando eras nena ?
como che gustaba bailar
bailabas a salsa , o merengue
e se te poñias , o vals
-Ai papiño ,vamos ,que teño que practicar....

miriam


Etiquetas:

6 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

E moi bonito, debeu costarte encontralo. O último verso e o que máis me gusta.

Isabel

21/03/09, 11:36  
Blogger 1ºieselvina dixo...

que sorte de ter un pai que sempre esta cuidando de nos


arlette

21/03/09, 12:04  
Blogger 1ºieselvina dixo...

E preciosa eque a min encántame a poesía...
Un bico
Mónica

21/03/09, 20:31  
Blogger 1ºieselvina dixo...

e moi bonita deberiate vir a inspiracion durante moito rato non?

22/03/09, 21:47  
Blogger 1ºieselvina dixo...

ese comentario de arriba e meu de sara

22/03/09, 21:48  
Blogger 1ºieselvina dixo...

se eu fose teu pai estaría super emocionada... amosa moito cariño e moita alegría. Moi ben o poema, miri. Pepa

24/03/09, 14:29  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio