18/04/09

As miñas vacacións



Eu nestas vacacións fun a:

- Vilalba " Feira do Queixo " alí paseino moi ben . Comín nun restaurante , despois fun dar unha volta pola feira e comprei queixo de San Simón .

-Días mais tarde viu a miña tía de Alicante co meu primo pequeno e o meu tío, despois marchou o meu primo e o meu tío quedou aquí a miña tía .

-O día seguimte chaman a porta e era o meu primo maior .

-O luns o meu paí foi a Asturias e estivo alí unha semana enteira ata o luns seguinte .

A miña tía aínda esta aquí na Coruña, e espero que bote moitisimos días mais .

ESPERO QUE VOS GUSTASEN AS MIÑAS VACACIÓNS PERO ANTES DE QUE SE ME OLVIDE DECIRVOS QUE...

Tamén estiven coas nenas da clase .

Se queredes saber mais sobre este sitio premede aquí

bicos Miriam

Etiquetas: ,

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

A iso chamolle eu unhas vacacións moi completas.

Lucía

18/04/09, 21:54  
Blogger 1ºieselvina dixo...

pero que sustos me dades!!!! desde cando estiven se escribe con B? Ai! Porfa, Miriam, repasa a ortografía..... que me vai dar algo. pepa

19/04/09, 13:08  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Esta visto que pasáchelo moi ben.
Un bico
Mónica

22/05/09, 22:25  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio