17/04/09

Eu vi um sapo

Eu vi um sapo
Um feio sapo
Ali na horta
Com a boca torta

Tu viste um sapo
Um feio sapo
Tiveste medo?
Ou é segredo ?

Eu vi um sapo
Com guardanapo
Estava a papar
Um bom jantar

Tu viste um sapo
Com guardanapo
E o que comia?
E o que fazia ?

Eu vi um sapo
A encher o papo
Tudo comeu
Nem ofereceu

Tu viste um sapo
A encher o papo
E o bicharoco
Não te deu troco

Eu vi um sapo
Um grande sapo
Foi malcriado
Fiquei zangado

Tu viste um sapo
Um grande sapo
Deixa-o lá estar
Vamos brincar.

Etiquetas: , ,

3 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

pareceme moi orixinal a letra desta cancion

miriam

19/04/09, 21:13  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Grazas por poñer a letra.Isabel

20/04/09, 16:18  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Encántame a cancion hihi.
Un bico
Mónica

22/05/09, 22:07  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio