13/05/09

ATENCIÓN!


Mañá, xoves 14 de maio de 2009, non vos esquezades de que Rosalía e mais eu temos unha actuación de patinaxe no polideportivo do instituto. É de 16:00 ata 18:00 mais ou menos. Tamén estaran outros grupos de patinaxe que son o Alborada (no que está o irmán pequeno de Moni, Santi) que é o anfitrión, o Salgado Torres e o Fernando la Torre. Recordade que tendes que ir todos porque vai a estar o profesor de inglés vixiando a ver quen vai. Esperemos que vos guste e que nos animedes moito.


Que nervios!


Etiquetas: , ,

6 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

seguro que o facedes bárbaro... sinto non estar.... teño a cabeza medio maraca e vou estar de baixa... pronto vos chegará unha substituta ou substituto e xa vos darei instrucións.... Sorte.... o do traballo das Letras segue en pé. Bkñs. pepa

13/05/09, 20:45  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Perdon, en vez de gustede é guste.
Creo que teño mais erros, non sei.
Se os teño dicidemos.

Lucía

13/05/09, 20:46  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Pos moita sorte estaremos ali toda a clase para animarvos .

bikos Arlette

14/05/09, 13:34  
Blogger 1ºieselvina dixo...

On fixeches moi ben (o comentario e tardio pero que queres non me conectei os demáis días).Pobres os do Salgado que o fixeron horrible e eu gritando como unha posesa.

Isabel

14/05/09, 19:02  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Isa xa che avisei eu que eras a unica , ainda asi estaban bastante ben mellor cos da Torre .

Bicos Miriam

14/05/09, 21:13  
Blogger 1ºieselvina dixo...

o FIXECHES XENIAL ENCANTOUME PERO O MEU IRMÁN TAMÉN EHH HEHE NON É VERDADE?
MÓNICA

22/05/09, 23:34  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio