28/05/09

Historias de medo


As veces sintes medo ao ver arañas, serpes ou cousas así, pero haí outro medo. Este medo é coma un susto , aínda que non un susto normal coma o que che dan cando dormes, estas vendo unha película e estas clavado na pantalla, etc. Este susto é de agonia, e moitas veces case che da un infarto ou pola noite soñas con eso.


Aqui tedes historias de medo.






En canto encontre outro video poñereino, pero non teño tempo . Existe unha serie chamada "Entre fantasmas " onde contan historias de medo.



Feito por Isabel e Valentin.

Etiquetas: , , , ,

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

A serie "Entre fantasmas" a vín eu. É moi chula, a min gustame moito.

Lucía

28/05/09, 14:51  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu estive vendo o video da escalofrio

bks

arlete

29/05/09, 11:33  
Blogger 1ºieselvina dixo...

A min non me dá medo,

pero a outras persoas coma Mishel,

danlle moito medo.

Boa entrada bicos

Cristin

29/05/09, 12:44  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Cristin, non me da medo.

É unha parvada hahaha, pero mola.

bicos


Mishell

29/05/09, 12:49  
Blogger 1ºieselvina dixo...

A min dame moitísimo medo, vamos que cando ma contan "cagome" de medo (perdón pola expresión)
bikos
Mónica

Por certo boa entrada

29/05/09, 21:46  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio