26/05/09

Os efectos da risa

O humor é unha ferramenta moi eficaz para comunicarse e para aprender . Sen embargo , o sentido do humor como estratexia educativa apenas se aproveita no contexto escolar, e especialmente menos nos niveis superiores. (menos en clase de galego)

En ocasións , as relacións que se establecen entre o profesor e o alumnado están cargadas de mal humor . Aínda que non é o máis adecuado para que se produza o aprendizaxe , as veces é inevitable.

O nivel de estrés e de ansiedade dispáranse tanto en docentes como en estudantes.

¿Que significa isto? ¿Que aunque as cousas váian mal temos que contar chistes? Pois non .
Ter sentido do humor significa responder con unha actitud positiva ante os retos que un se encontra no día a día xa sea o ambito personal , laboral , ou escolar.

O sentido do humor axuda a crear un ambiente máis relaxado e a ver o conflicto desde o outro punto de vista .

¿VALE A PENA QUE UN NENO APRENDA CHORANDO AQUELO QUE PODE APRENDER RINDO ?

A parte de todo isto rirse é bo xa que...

- Con cada gargallada póñense en movemento máis de 400 musculos , incluídos os do estómago que so se poñen en funcionamento desta forma .
-Entra o doble de aire nos nosos pulmóns
-Liberanse os sedantes naturais do cerebro , por iso cinco ou seis minutos de risa fan o mesmo efecto cos analxésicos.
-Revenecen a pel ao estirar e estimular os musculos da cara .
-As gargalladas xeneran unha sana fatiga que elimina o insomnio.
-Elimina o estrés
-Combate a depresión
-Actúa como alivio ante as situacións negativas
-A través da risa as persoas exteriotizan emocións e sentimentos .
-Axuda a entender os fracasos
-Facilita as relacións sociais.

Bicos, Miriam

Etiquetas:

2 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Pos eu máis dunha vez me teño rido durante 6 ou máis minutos.Jeje.Xa sei porque dormo tan ven.

Isabel

27/05/09, 16:25  
Blogger 1ºieselvina dixo...

buenoo entón eu que me río cada dous minutos, ou non?
Eu teño unha cousa que é que son moi feliz, raramente me vexaredes chorar.
bikos
Mónica

29/05/09, 21:42  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio