17/11/08

A ALDEA

Vou a facer unha pregunta que nadie sabe contestar , ¿que faríamos sen a nosa aldea?

A aldea polo menos para min é un lugar sagrado , porque imaxínate un domingo sen aldea.Outra pregunta , ¿que sería unha aldea sen domingo?


Se non houbese domingo:non habería misa , non habería a comida de toda a familia na casa dos avós , non habería roupa nova para estrear...e o máis importante ¡NON HABERÍA XENTE FALANDO GALEGO POR TODO-LOS LADOS!

E para finalizar , se alguen na túa aldea che fala galego , ¡conténtalle ti tamen en galego que para iso vivimos en Galicia!

Feito por Rosalía.

Etiquetas:

9 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Tes moita razon a aldea e un lugar sagrado aunque eu a miña aldea vou tres veces ou catro ao ano pero estou entre catro, cinco e sete dias nela.

De:
Valentín

21/11/08, 12:48  
Blogger 1ºieselvina dixo...

ben e moi certo o dis xa que a aldea e un dos lugares mais divertidos de galiza

21/11/08, 12:49  
Blogger 1ºieselvina dixo...

está moi ben
dame pena non ter unha finca

Isabel

21/11/08, 12:55  
Blogger 1ºieselvina dixo...

sei moi ben o que é a aldea
pero fai tempo que non vou


un besiño

Lucía

21/11/08, 13:00  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Este comentario foi eliminado polo autor.

21/11/08, 13:05  
Blogger 1ºieselvina dixo...

esta moi ben feito notase que estivecheste a esforzar
moitos bicos
miriam

21/11/08, 13:07  
Blogger 1ºieselvina dixo...

que boa pregunta esa, eu non a saberia contestar xa que estanme a construir unha casiña de madeira. O fixeches moi ben enoraboa. bikos sara

21/11/08, 13:14  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi boa pregunta, aunque eu non teño aldea asique...
Pero gustariame moito ter unha jaja
un bico guapa

PD:está moi ben o traballo segue así.


Mónica

21/11/08, 13:16  
Blogger 1ºieselvina dixo...

moi ben Rosalía eu sei moi ben o que é ter unha aldea

aún que fai moito que non voy(jejeje)



arlete

28/11/08, 12:45  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio