02/02/09

Selena Gomez


Sabedes quen é ?
Pois claro que si, é Selena Gomez, a actriz que fai de Alex nos Magos de Waverly Place.
Pois hoxe vou falar de ela, ademáis de porque é a miña actriz favorita , falo sobre ela para que saibades un pouco máis sobre esta fermosa rapaza.

O seu primeiro papel foi en Barney e os seus amigos cantando moitas cancións da serie, interpretando o personaxe de Gianna, xunto a Demi Lovato. No 2006 participou como estrela invitada na segunda parte de Zack e
Cody xemelgos en acción. No 2007 apareceu tamén na serie de Hannah Montana como Mikeyla, unha estrela do pop rival de Hannah Montana. Actualmente está actuando nos Magos de Waverly Place .

A que non sabedes unha cousa??
Selena tamén é cantante !!
Ela gravou a banda sonora da serie dos Magos de Waverly Place. No 2008 tamén gravou Cruella de Vil dos 101 Dálmatas que foi DVD de platino, e a canción de Campanilla.
Hai pouco sacou un álbum chamado
Tell Me Something I don't know .

Se premedes na imaxe poderedes ver e escoitar o video de Tell Me Something I don´t know e se premes en Selena Gomez tes máis información sobre ela.
Se queres información sobre as series nas que estivo preme no nome da serie que queiras.

Etiquetas: , , ,

4 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Mira que che gusta, Acabasme dar unha idea qye é que alomillor escribo sobre os jobros. Na ligazón dos Magos de ... poderías engadir a da web de Disney.

Isabel

31/01/09, 14:09  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Bueno Alba non me decatara de que te gustase Selena Gomez a verdade e que é moi boa actriz
BICOS XA QUEDA MENOS PARA A OBRA
Eu xa estou nerviosa
MIRIAM

31/01/09, 19:55  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Es mejor Victoria Justice.


Nito

01/02/09, 18:44  
Blogger 1ºieselvina dixo...

mira que che gusta selena a min tanben


arlette

02/02/09, 12:13  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio