05/12/08

A COMIDA EN GALICIA


Hoxe vou a falar da comida galega . As comidas máis típicas son: o caldo (que aparece aquí á esquerda), o cocido , caldeirada de peixe ,orellas , filloas ... agora sí , non hai nada mellor có caldo do avó un día de inverno ao lado da cociña de leña . Pero para gustos cores . Din en España que onde mellor se come é en Galicia .¿E que me dicides do marisco? Mmmmmmmm que rico está (percebes , centolas ...) Fáiseme a boca auga . Para finalizar facédeme un favor, se tendes algún amigo de fóra decídelle que para a comida , está Galicia , e que o resto son ¡¡¡¡¡PARVADAS!!!!!
Se queredes saber máis sobre isto preme aquí.
Feito por Rosalía

Etiquetas:

6 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Gustoume moito o traballo. Por certo, o do marisco é verdade. GALICIA!!!!




Iván

05/12/08, 20:22  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Mmmmmmmm...entroume fame . Moi ben o traballo .



Lucía

06/12/08, 13:45  
Blogger 1ºieselvina dixo...

ESTÁ MOI BEN , AUNQU A MIN NON ME GUSTA O CALDO.
¡VIVA A COMIDA GALEGA!

06/12/08, 16:56  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Mmmmmmmmm que rico, a min o que caldo que mais me gusta é o que fai a miña avoa.
Un bico


Mónica

07/12/08, 20:12  
Blogger 1ºieselvina dixo...

UN MOI BO TRABALLO . ROSALIA VESE QUE NESTE TRABALLO COMO NOS DEMAIS ESMERACHESTE . FELICIDADES.
UN BICO,A TÚA COMPAÑEIRA SARA.

08/12/08, 20:59  
Blogger 1ºieselvina dixo...

que boo! e se vedes o que fai a miña nai...

Jessica

12/12/08, 13:15  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio