23/01/09

TEMPORAL = NON HAI CLASE


VEREDES O QUE ME PASOU :
Cando me levantei mirei o reloxo eran , nada mais nin nada menos que as 9:05 , eu quería ir o baño pero xa non puiden do susto fun a cociña onde a miña nai dixenlle :" Mamá quedeime durmido ou que pasou ? "A miña nai estábame tomando o pelo eu pensando para min rápido que me teño que ir para clase . De repente colleme da man eu media dormida e levame á ventá penseí que nevara dixomé que deron unha noticia de que fai moito vento e non aberá clase , o primeiro que disenlle foi , ¿ e o exáme ? Se non se movia nin unha palla pero deixémolo.
Espero que vos guste a miña anécdota se a vós pasouvos algo parecido por favor poñedea no blog . Ata logo
Miriam

Etiquetas: ,

5 comentarios:

Blogger 1ºieselvina dixo...

Moi boa a idea, Miriam. Recoméndoche que ademais de tentar corrixir a ortografía, lle derás unha volta á maneira de contalo. Ten demasiados "e....", "e.....". Non te lembras que existen comas, puntos e signos de puntuación? Eu creo que sabes melloralo. O do exame queda pendente. Aproveita o día para repasar o verbo "saber e "caber. Ata logo. Pepa.

23/01/09, 10:18  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Miriam, nos comentarios tes que coidar a ortografía. No que fixeches a Mónica hai faltas gravísimas. Ok? Pepa.

23/01/09, 10:53  
Blogger 1ºieselvina dixo...

A min non me pasou nada porque xa me decatei onte polas noticias.
Un bico

Mónica ;)

23/01/09, 13:46  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu estabame a preparar,vestida, almorzada e ven o meu pai e dime "non hai clase polo temporal, o acaban de dicir na radio" e a miña nai ven e dime " co ven que estabas hoxe na cama" e eu para min pensei "para que madrugaria".O bo disto foi que fun de compras e comprei duas cousiñas nas rebaixas.

ISABEL

23/01/09, 14:32  
Blogger 1ºieselvina dixo...

Eu estaba a vestirme e chámame derrepente Mishell e dime:
- Alba, Alba!! Que non hai clase!!
E despois mirei pola ventá, e estaban todos a volver pra a casa hehe!!

bueno, un bico

Alba

26/01/09, 18:30  

Publicar un comentario

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio